Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Skal man fortsette å ta folat når man er over 12 uker????
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 takk for svar. dette er min første så jeg er litt grønn...he he he:)
majsenna™ Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Jeg fikk beskjed av min lege at jeg bare kunne fortsette med halv dose, så dvs at hvis du tar et normalt kosttilskudd - får du i deg det du trenger. Men siden du fikk et så kontant nei av anonym over her, så kanskje det ikke er så veldig viktig. Jeg er ikke sikker.
tarante - keisersnitt 29/1 Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Jeg har også hørt at man kan fortsette med halv dose etter uke 12. Hvis man tar multivitamin er det som regel 200 mg folat i disse. Nevralrøret (er det slik det skrives) er ferdig lukket i uke 12 i alle fall, så det er ikke lenger fare for ryggmargsbrokk og det er vel derfor vi tar folat.
Bohema77 Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Svarer også nei, har spurt legen. Nå tar jeg bare tran(når jeg husker det da...!) Tar ellers ingen vitaminer, men spiser svært variert.
Gjest Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 Jeg tar også bare tran, etter samtale med min lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå