Gå til innhold

10 dager paa overtid!!!! Naa er jeg saa lei!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor, hvorfor kommer han ikke? Naa orker jeg snart ikke mer. Noen andre her som er mye over tiden og som vil dele frustrasjonen?

Er det forresten andre som ikke kommer inn paa "min side?" Jeg faar ikke oppdatert nicket mitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er 14 dgr på overtid imorgen og skal på overtidskontroll på sykehuset.....Jeg er veldig lei og føler med deg i frustrasjonen. Har hatt noen tak inatt og på formiddagen og litt av slimproppen er gått, men ellers ingen fremgang. Holder sikkert på og modne seg nå, bedre sent enn aldri.......

Skrevet

åååå nå synes jeg synd på deg. Er ikke på overtid selv ennå, men gikk ti dager over forrige gang og husker godt frustrasjonen. Vi hadde sex den tiende kvelden, og våknet opp med rier bare en time etter (bare ett lite tips) Har selv tre dager igjen, og hos jm i dag fikk jeg vite at hodet var festet og mormunnen myk, så da trodde hun jeg ville føde innen en uke....Vet jo aldri siden forrige mann var så treg,men alle er jo forskjellige. Sender deg masse gode tanker for natten og håper å lese i morgen tidlig at du er på vei til føden...krysser fingre og tær!! ;-)

Skrevet

Heisann. Jeg kom inn på "min side"..

Er 6 dager på overtid. men går faktisk helt greit. har innsett at ungen rett og slett liker seg inni magen min.. Men enten må h*n komme før fredags formiddag, ellers kan den bare holde seg der inne til over helgen.

Det som frustrerer meg, er at det går jo ikke an å planlegge noe som helst! Og dagene går stort sett bare med til å sitte hjemme og vente på at noe skal skje..

Skrevet

Hadde forresten ingen problemer med å komme inn på min side og endre nicket mitt, la inn to dager for jeg hadde tenkt å logge av uten å svare noen... Fødsels klem til deg fra meg med ønsker om en produktiv natt!!

Skrevet

jeg er 9 dager på overtid, og kunne også godt ha tenkt meg at ho kommer ut snart. Men sånn som det kjennes ut nå er det ikke noe på gang :-( ikke vondt en plass. Men det værste er vel alle som masser om at jeg ikke har kommet avgårde enda.

Skrevet

Send en epost til webmaster ang det å ikke komme inn på Din Side, så fikser de det.

Skjønner godt at du er lei. Her er det 4 dager til termin, men frykter det blir sånn som med deg, 10 dager på overtid....

Skrevet

Jeg har allerede hatt nedtelling til termindato lenge, og har 35 dager igjen. Planlegger å føde før termin...he,he....men når jeg ser alle som går overtid så er vel kanskje ikke det så realistisk...

Føler iallfall med deg og krysser fingrene for at noe skjer snart, slik at du får treffe den lille i magen din:)

Lykke til - fødestøv sendes din vei:)

Skrevet

Ååå, jeg vet akkurat hvordan du har det!! Du er tydeligvis 1 dag lenger enn meg (jeg er 10 dager på overtid i dag), og dette føles bare mer og mer frustrerende. Har heldigvis fått bekreftet på sykehuset at alt står bra til med babyen, men det var ikke antydning til modning... (noen som vet hvor fort man kan bli moden, forresten??)

Hvordan får dere andre dagene til å gå da? Her blir det mye venting, mye tv-titting (også så mye dårlig på tv, huff), litt lesing og mye surfing på nett.. har jeg en god dag så blir det bytur og cafetur og en rusletur om kvelden, men er jeg sliten så er sofaen min beste venn ja.

Selv om venner og familie bare mener det godt, så merker jeg at det tærer litt på med de stadige kommentarene om "har det ikke skjedd noe ENNÅ?!!"... jeg kan jo ikke noe for dette - hadde jeg kunnet velge så skulle jeg jo vært mamma for lenge siden, tross alt ;)

Prøver å trøste meg med og stole på at babyen har best av å være der han er enn sålenge - men i løpet av neste uke må han jo i hvert fall ut! Så vi nærmer oss...

Skrevet

Hei! Dette er tråden for meg også, 11 dager over tida. Skjønner at jeg er i godt selskap!

Er litt frustrert og på tuppa, men tenker at det er normalt å gå over tida, og at babyen nok har godt av å bli tykk og fin :) Syns dagene går både fort og sakte; mannen har endelig fått ferie, så vi er sammen om å være hjemme vente og det er en STOR forbedring! Leser, går turer, titter på tv og ligger på sofaen.

Familie og venner vil gjerne besøke - det er hyggelig! Men jeg er veldig sliten, og syns i tillegg jeg er dårlig selskap om dagen. Stuller jo mest med meg selv og mitt - ganske snevert. Så kvier meg litt for å ta imot, selv om jeg burde - og selv om det i all hovesak er koselig! Flere som har det sånn? Tips!?

Skal til legen om noen timer...

God dag, alle ventende :)

Skrevet

Skriver under med frutrasjon her og!! 7 dager over termin og ingen tegn på noe som helst....Var til kontroll på tirsdag, og da var jeg ikke moden i det hele tatt.

Babyen har det bra, så egentlig var det litt greit å få vite at det enda kan gå noen dager før det skjer noe, tror jeg ble litt mer avslappa. Våknet ikke opp i dag og følte meg kjempeskuffa over at ingenting hadde skjedd, det har jeg gjort tidligere.

Skrevet

Skjønner godt hva du mener - er ikke spesielt godt selskap om dagen jeg heller kan du si :) Jeg har begynt å si fra til folk nå, at jeg ikke kan bestemme meg for om jeg orker å finne på noe før den dagen det gjelder - jeg vet jo aldri hvordan formen og humøret er på forhånd. Foreslår også som regel et cafebesøk istedenfor besøk hjemme hos oss, for da står jeg liksom litt friere til å tusle hjemover igjen når jeg blir sliten - i tillegg til at jeg slipper "vertinne-følelsen" :)

Lykke til hos legen!

Skrevet

Akkurat som meg det JuliBebis - ikke moden i det hele tatt jeg heller.. men sålenge jeg vet at babyen har det bra så er det en voldsom trygghet som også gjorde meg hakket mer avslappet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...