Goodbye Kitty Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Vil at mannen min skal få noe spesielt til bursdagen fra jenta vår.. Noen som har noe tips??
mamma >to gull Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Jeg har akkurat kjøpt gave til pappen her i huset fra gutten vår;en parfyme og deo. Men det var jo liksom ikke så veldig spesielt da..:-) Hva med et kaffekrus med bilde av jenta deres...? Et fint bilde av henne med ramme som han kan ha på jobben? Vet ikke jeg..:-)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Ikke noe voldsomt originalt tips fra meg, men det funka her hos oss. Fant et kjempekoselig krus i et glassmagasin, med påskriften "Anyone can be a father, but it takes someone special to be a Daddy". Ikke sånn tacky-skrift, men med litt rotete skrift og koselig tegning.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Forresten; til første bursdagen sin fikk han bilde i ramme til å ha på jobb - av jentene hans; meg med en supersmilende snupp på armen. Falt også i god jord )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå