Gå til innhold

Hva mener dere?

Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere/deres mann ble skadet i en arbeidsulykke og det var "stabilt men alvorlig" hva hadde dere tenkt om blomster fra en av arbeidsgiverne (firma)? Blir det feil å sende ("gratulerer???") eller en fin gest? Ble jammen litt usikker selv da gubben spurte.... Sender man til familie eller sykehuset?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde blitt glad for blomster med ønske om god bedring=) men ikke gratulerer..

Skrevet

Hehe, nei jeg mente ikke å skrive gratulerer på kortet altså, men om det ble oppfattet feil. Rota meg sikkert bare bort i tankerekken - skjer fort for tida ;o)

Skrevet

Jeg hadde satt pris på å få en slik oppmerksomhet. Forhør deg om de kan ha blomster på sykehuset.. om ikke, kan det kanskje være best å sende dem til familien?!?

Skrevet

En liten historie.

Pappa fikk slag for en tid tilbake. Han ble funnet hjemme av en kollega. (pappa bor alene, og dette var midt i uka), de hadde savnet han på jobben og ble bekymret da pappa ikke tok tlf eller ga lyd i fra seg i løpet av dagen.

Kollegene hans/firma sendte plastikkblomster til sykehuset. (er ikke mange avd på sykehus som tar i mot ekte blomster lengere) Det var en flott oppsats som så ekte ut.

Jeg synes dette var flott gjort av firmaet. Det lå mye omtanke bak det.

Send blomster til sykehuset. :)

Skrevet

På intensivavd er det kanskje ikke lov?

Skrevet

Glemte en ting...

Selvom pappa ikke hadde en arb.ulykke, så synes jeg firamet fint kan sende blomster og ønsker om god bedring for det...

Skrevet

Takker for svar alle sammen - da blir det definitivt blomster :o)

Skrevet

For et og et halvt år siden var samboeren min i ei alvorlig arbeidsulykke på jobben. Han fikk en blomsterbukett fra ledelsen på jobben, og en bukett fra de nærmeste kollegaene. Pluss kort med god bedring osv. Desse fikk han på sykehuset, synes det var koselig gjort, viste at de brydde seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...