SommerBris Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Jeg har nettopp ødlagt kneet mitt og vi er ingen av oss noen gode dansere i utgangspunktet. Har alle valg vals eler er det noen som bare danser etter en annen sang? Isåfall hvilke sanger/melodier har dere valgt?
Joikaboll@ Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Vi har valgt å avsutte festen med sengevals når vi kommer hjem, vi er ingen dansere noen av oss.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 vi kan ikkje vals, og mannen min e ikkje særlig glad i å danse.. så eg lurer på å overraske han med vanlig slowdans til eric clapton sin beautifull tonight.Han elsker den sangen, og sier han bare gleder seg til å danse med meg til den sangen i bryllupet.
kjærest1 Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Vi hadde "If you don`t know me by now" med Simply Red (tror jeg). Var veldig stemningsfullt, og mange blanke øyne rundt dansegulvet. Og du kan danse slow til den.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Litt tradisjonelt,men vi(trøndere) velger "Trønderbrura".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå