Tommage♀♂ Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Utrolig rart spørsmål, men det finnes ikke dumme spørsmål, kun dumme svar sier de, så jeg spør jeg=) Det står på pakken at det er kun for microbølgeovn. Kan jeg ikke bare åpne pakken og ha innholdet over i en gryte, eller er det noe spesielt med det popcornet? I såfall; hva?
så var vi 4 Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 det har nå jeg gjort da, var ikke noe problem. Men selve pakken MED innhold skal kun brukes i micro. Sikkert noen luringer som har puttet hele driten inn i komfyren
Tommage♀♂ Skrevet 1. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2007 Hehe, ja noen må ha alt inn med t-skje=) Sånne som meg, haha;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå