Gå til innhold

Kan noen forklare meg Micropop?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Utrolig rart spørsmål, men det finnes ikke dumme spørsmål, kun dumme svar sier de, så jeg spør jeg=)

 

Det står på pakken at det er kun for microbølgeovn. Kan jeg ikke bare åpne pakken og ha innholdet over i en gryte, eller er det noe spesielt med det popcornet? I såfall; hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det har nå jeg gjort da, var ikke noe problem. Men selve pakken MED innhold skal kun brukes i micro. Sikkert noen luringer som har puttet hele driten inn i komfyren ;)

Skrevet

Hehe, ja noen må ha alt inn med t-skje=)

 

Sånne som meg, haha;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...