Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Brukte dere ferber-metoden?? Fikk litt vondt av å lese et innlegg du hadde på en tråd. "Til slutt sovnet han av ren utmattelse". Så liten baby på 12 uker og la han ligge å skrike i 25 minutter uten å ta han opp??? Så små babyer har ikke forutsetning for skjønne dette. De gråter for en grunn. Ferber-metoden som har egen oppskrift på innlæring av sovemetoden anbefales tidligs ved 6 mnd alder. Synes det er sjokkerende holdning du hadde med å la en så liten baby "sovne av ren uttmattelse". Lot dere han bare ligge alene i 25 minuter... Stakkars baby....
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Sikkert ikke det hun mente. Fikk vondt jeg også.....en så liten baby skriker pga behov, har ikke perspektiv. Alt for tidlig å starte skrikekur, og det hørers ut på innlegget som det ikke var Ferber heller, bare lukk døra og la baby skrike-kur....
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Reagerete jeg også....lille babyen som skriker seg i søvn av ren uttmattelse..
*ønsker nr 2* Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 næmmem herregud da! trur dere virkelig ikke damen tar vare på ungen sin? guttunge min ligger og å surver om kvelden! smokk får han, en til to turer inn.. så slokner han, like gammel ca(3 mnd).. nå må dere slutte å blande dere oppi hva alle andre gjør!!!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 var ikke det det var snakk om. Det var om ungen hennes HYLSKREK...i 25 minutter uten at de gikk inn for å trøste e.l
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 Noen som kan gi meg linken til den tråden? På forhånd tusen takk=)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 reagerte også på det...3 mnd gammel baby som skrek seg i søvn..sovner av ren utmattelse. Hva slags holding har de til en liten baby på 12 uker... Ble trist,jeg...stakkars liten.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 Dette reagerer jeg på... Men det er jo ikke sikkert det var så ille som hun la det frem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå