Askepott 3 barnsmor Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Var på vei til Østbanehallen da jeg plutselig så politi overalt, da jeg tittet under brua så jeg at det lå en død mann ved en stein de hadde lagt på han hvitt teppe men huff så ekkelt det var..
Helnøtt med spire:) Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Oii, off..det kan ikke ha vert noe godt syn nei. Tragisk alt som skjer:(
Monajenten Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Å huff da..det å se døde mennesker er tøft nok når man er forberedt på det. Skjønner godt at du syns det var ekkelt. Klem til deg.
*makrell i tomat* Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Ja,sånt er ekkelt!!! Glemmer ikke det med det første (
Askepott 3 barnsmor Skrevet 1. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2007 I rundkjøringa ved parkeringshuset på østbanen under den brua lå han, pleier og sitte narkomane der iallefall..Var skikkelig ekkelt.
OsloMor Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 Stakkars, sånt er trist ja. Huff og mange triste skjebner det er, tenker på at alle har vært små babyer i armene på mammaen sin en gang....
Gjest Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 Nei huff, det er aldri noe særlig. Husker jeg og sambo så en liten gutt som hadde blitt påkjørt for noen år siden. Vi gikk forbi akkurat i det de gav opp gjennopplivingen. FY FAEN, det er noe jeg ikke glemmer altså!
LINDA*** Skrevet 1. august 2007 #9 Skrevet 1. august 2007 Æsj.... Du så ikke hun som fikk kvesta beina sine også da? På jernbanen tror jeg det var. Oslo S... jækk. Hvordan kan det skje? Samme med han typen i Danmark som satt igjen med et sett føtter litt lenger ned på togskinnene... (Og følte seg frisk som en fisk dagen derpå!?). Sykt..
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 1. august 2007 #10 Skrevet 1. august 2007 Så det samme som deg, de holdt på å ta bilder av han da vi kom forbi. Ikke noe koselig. Tanken som slo meg var at jeg håper han får det bedre der han er nå. Var vel høyst sannsynlig en narkoman som hadde tatt overdose. Det livet de lever må være så skrekkelig og grusomt.
Kakeåndsen Skrevet 1. august 2007 #11 Skrevet 1. august 2007 Da jeg var tre måneder på vei med lillesøster, ble jeg hentet av nabokona fordi mannen hadde regelrett stupt ut av stolen. Leieboeren vår og jeg fikk snudd ham over på ryggen, vi sjekket ikke puls før jeg ringte etter ambulanse. Men han var allerede død da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå