Gå til innhold

Må ha hatt en drøm av et barselopphold jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser om så mange her inne som har opplevd tiden på barsel som et eneste stort slit, med ammepress, sinte pleiere osv. Det er veldig synd, er vel ikke akkurat den starten man trenger.

Min tid på barsel opplevde jeg som en fredelig, stille og rolig oase. Ingen som dro i puppen eller hang over skuldra. Pleierne lot oss stort sett være i fred, kom jo innom nå og da og bare kikka litt, hørte hvordan det sto til. Håper det blir slik neste gang også ja.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik har jeg hatt det med alle mine 5 ;0))

2 av de dro jeg hjem etter 2 dager, men det var fordi jeg ville hjem!! Ikke pga av dårlig forhold ;0)

Med nr 3 lå jeg 3 uker, men hadde det helt topp likevel ;)) Så hyggelige og snille var de alle og enhver ;)

Skrevet

Slik hadde vi det også, nesten som å være på hotell jo!=) Var supert. Fikk amminga til uten problem (heldigvis), og alt var fryd og gammen, helt til vi kom hjem, da kom barseltårene;)

Skrevet

Jeg hadde ikke en drømmebarseltid.

Plagdes noe grusomt med amminga, og ungen var alt for sliten etter fødselen til å suge noe som helst. Hadde råmelk fra uke 19-20 (om jeg husker rett) og fikk vanlig melk etter en dag. Det rant konstant og han klarte ikke å få skikkelig tak eller å svelge unna. Og de var veldig frempå med å hjelpe meg med å amme, var sikkert 8-9 stk som viste meg hvordan det skulle gjøres, flere ganger. Og ikke en eneste av de var enige i hva den beste måten var. Men til slutt kom det nå ei som skjønte hvor problemet lå og klarte å vise en vettig måte uten å måtte rive brystvortene til blods. Men amme gjorde jeg bare i noen uker. Men klarte nå likevel å pumpe meg frem til han var 9 mnd.

Skrevet

hadde det kjempefint på barselhotell! var en del krasse pleiere der som maste litt med amminga, men ellers var det en kjempefin opplevelse:) var godt at pappan kunne være sammen med oss hele tiden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...