Idun<3tosmå<3 Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Leser mange fine fødselshistorier her inne, men finnes det ingen som pappaen har skrevet? Om hvordan han opplever dette?
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 akkurat det etterlyser jeg også. men om du går inn på www.verdensbestepappa.no det er et forum kun for pappaer. er inne og snikleser av og til. der skriver de om hvordan de opplever det ene og det andre. kanskje du kan finne noe som ligner på fødselshistorier
Idun<3tosmå<3 Skrevet 1. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2007 Jeg fant en i allefall med litt innhold! De fleste inneholder bare de vitale målene og seff at de er stolte http://forum.verdensbestepappa.no/pappa-ny_verdensborger-1390.html
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Har ikke fått skrevet ferdig min selv om det er 9,5 mnd siden (har begynt da, men jeg skriver så j**** mye!), og hadde faktisk tenkt å spørre barnefar om han også ville skrive sin historie!:-) Kan spørre ham om ei uke, men fødselen gikk så fort at jeg tror ikke han har så mye å si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå