Gå til innhold

festeblødning...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet ikke hvor dette spørsmålet passer best å spørre om.. men jeg prøver meg her og håper på svar..

Hvor lenge etter EL kommer evnt. festeblødningen? og hvor mye er det? etter toalett besøk i dag tørket jeg meg, og det var litt blod på papiret, men ikke noe i undertøyet, så det er jo ikke snakk om mye.. Hadde ubeskyttet sex med sambo på søndag (29 juli), høres veldig tidlig ut å kunne ha festeblødning så fort..!?!?!

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei det er vel ikke tidlig å ha det da=)

er ikke sikker på hvor lang tid etter sex den kommer, men max 1 uke vil jeg tro...selv hadde jeg festeblødning 3-4 dager etter el og det var kun en dråpe eller to på papiret etter do besøk=)

Skrevet

Oj da... trodde det kom senere.. men det er vel også forskjellig fra jente til jente.

Føler mange av gravid-symptomene som muringer i magen, stiv ryg, veldig trøtt osv.. men er redd for å glede meg også.. redd for at det ikke skal være noe allikevel. er det en spire der, så er det ikke akkurat planlagt, men ønsket!

Skrevet

du kan jo prøve å søke på google eller noe etter festeblødning å se hva som står=)

men jeg synes det høres ut som det kan ha vært det ja selv om man aldri skal være sikker=)

du får vente å se=)

Skrevet

Jeg hadde blødning ca 14 dager etter EL, trodde jo der var vanlig mens, men den varte bare en dag. Så viste det seg at jeg var gravid :-) Legen min mente dette hadde vært festeblødning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...