Junigull 08 + julispire Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 vet ikke hvor dette spørsmålet passer best å spørre om.. men jeg prøver meg her og håper på svar.. Hvor lenge etter EL kommer evnt. festeblødningen? og hvor mye er det? etter toalett besøk i dag tørket jeg meg, og det var litt blod på papiret, men ikke noe i undertøyet, så det er jo ikke snakk om mye.. Hadde ubeskyttet sex med sambo på søndag (29 juli), høres veldig tidlig ut å kunne ha festeblødning så fort..!?!?! Takk for svar!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 nei det er vel ikke tidlig å ha det da=) er ikke sikker på hvor lang tid etter sex den kommer, men max 1 uke vil jeg tro...selv hadde jeg festeblødning 3-4 dager etter el og det var kun en dråpe eller to på papiret etter do besøk=)
Junigull 08 + julispire Skrevet 1. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2007 Oj da... trodde det kom senere.. men det er vel også forskjellig fra jente til jente. Føler mange av gravid-symptomene som muringer i magen, stiv ryg, veldig trøtt osv.. men er redd for å glede meg også.. redd for at det ikke skal være noe allikevel. er det en spire der, så er det ikke akkurat planlagt, men ønsket!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 du kan jo prøve å søke på google eller noe etter festeblødning å se hva som står=) men jeg synes det høres ut som det kan ha vært det ja selv om man aldri skal være sikker=) du får vente å se=)
annie-77 Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Jeg hadde blødning ca 14 dager etter EL, trodde jo der var vanlig mens, men den varte bare en dag. Så viste det seg at jeg var gravid :-) Legen min mente dette hadde vært festeblødning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå