2008 og 2012 Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Vi har bestemt oss får å starte prøving i oktober, har ingen barn fra før. Bestilte meg noen baby-bøker på bokkilden.no: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=2750509&rom=MP Vil anbefale disse bøkene! Jeg har lært mye som jeg ikke hadde tenkt på før... Og nå har jeg blitt inspirert til å spise sunnere og trimme mer
Shauri Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Jeg er litt skremt over hvor mange bøker som finnes på markedet angående graviditet og småbarn. Når jeg en gang i fremtiden blir gravid håper jeg at jeg har nok tålmodighet til å stikke en tur på biblioteket og låne ALLE bøkene de har om dette, så kan jeg lese alle sammen og deretter vurdere hvilke jeg liker best og vil kjøpe selv Men tenker nok at jeg kommer til å sitte på bokkilden.no og gjøre meg blakk ja..
Nummer tre <3 Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 har sett litt på de bøkene faktisk... men syns også det er vanskelig å bestemme seg.. syns du de bøkene er bedre enn andre bøker? lurer på å kjøpe meg de selv...
2008 og 2012 Skrevet 2. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2007 Har ikke lest andre bøker... Men jeg syns de er veldig bra, og kommer ikke til å kjøpe noen flere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå