Gå til innhold

Den vognposen med bamsen inni?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor selger de den..?

Og hva heter den, har glemt det helt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.lilleprinsen.no

Odenwalder :-)

Synes ikke den er varm nok til vinterpose, men det er jo en annen diskusjon ;-)

Skrevet

Heter Odenwalder. Selges i barneutstyrsbutikker..

Skrevet

Odenwälder selges på lilleprinsen.no

Skrevet

mer enn varm nok her ihvertfall.Lillegutt var flere ganger svett i den i vinter og hadde da kun inneklær på seg.Men kommer sikkert ann på ungen og.

Skrevet

Men den med bamsen på fra lilleprinsen er ikke dunpose, er den vel?

Skrevet

Takk takk har ei varm lita jente jeg da.. hehe

Skrevet

Var ikke så fin som "alle" skal ha det til...

Noen andre forslag på varm høst\vinterpose??

Skrevet

ikke den jeg har.

Den heter odenwalder holly.Det der var mucky.

Holly er mye større ihvertfall

Skrevet

Brukte odewalder posen til ho var 2 år (og nå er d sommer), den var mer enn varm nok for henne. Alternativet jeg så på var Ticket, de så og fine ut.

Skrevet

Obs!

De på lilleprinsen er IKKE dun, det er noe kunstfiber. Vi har det samme i dyne, og har bestemt oss for åikke ha det i pose, det blir ikke så varmt.

Skrevet

Hva blir ikke så varmt? dun eller kunstfiber, tror jeg er helt ute å kjører når det gjelder sånne poser..

Har en hjemme fra da jeg var liten med lammeskinn greie inni, men tror ikke den kommer til å bli stor nok i hele vinter..

Skrevet

Nå kunne jeg ikke dy meg.....(!)

Hvordan kan du kommentere egenskapene på denne posen uten å ha prøvd den? Litt tankeløst spør du meg.....

Vi har nemlig brukt den posen siden februar, den er fylt med et teknisk fyll - faserkuler - som er et "selvvarmende" materiale. Legger jeg hånden på posen begynner den å varmes opp med en gang.

Snuppa har hatt det veldig godt og varmt i den nydelige rosa posen sin, hun har heller ikke blitt svett. Vi bor i et av de kaldere strøk i dette land.

Dette gjør IKKE dyner! Det er det heller ikke meningen at de skal gjøre da de brukes inne oppvarmede rom

Skrevet

Så bra, ikke gravid. :)

Vi har nemlig bestilt den posen vi også.

Skrevet

Hvilken pose er det du har bestilt Trubbel? Hmm....

Skrevet

Jeg baserer meg på andres erfaringer her, for jeg har "forsket" på den en god stund nå.

Det kunstige fyllet blir fort varmt, det stemmer, men det regulerer ikke tempen like godt som dun, som er et naturmateriale. I tillegg kan det lett bli klammere med kunstig fyll, siden det ikke frakter ut fukt. Og så holder dun bedre på varmen om det skulle blir veldig kaldt.

Skrevet

Ok, "forelska" meg litt i den Odenwälder Lammy XL posen. en er i dun trodde de med bamsen inni skulle være mye finere.. hehe...

Skrevet

Vi skal også ha Lammy xl. Det tror jeg er den beste posen på markedet :-p

Skrevet

Kan hende et. Den er litt dyr men er lang, dunfylt og har lammeskinn... Veit du om de selger den noen andre steder enn på lilleprinsen??

Skrevet

Nei dessverre... De har en som ligner på barnas hus, men den kan ikke brukes uten skinnet.. mystisk nok.

På andre siden er posen billigere på lilleprinsen, det er jo bra da.

Og så får man jo dunpose + skinn, på en måte.... Jo, tror det blir den :-p

Skrevet

Det jeg tenkte å, for da kan man jo bruke lammeskinnet i bilsete o.l også... Flott at det kan tas ut syns jeg. Men tanke på renhold å sånn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...