Helnøtt med spire:) Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 deilig pistasj is i frysen:....Mmmmm....vil ha, men prøver å la vær nå i ukedagene..*Mmmm, rett før nå hehe:)*
Monajenten Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 ÆÆæssssssjjj det er så dårlig det:-/ Men helnøtt derimot....*sukk*
Helnøtt med spire:) Skrevet 1. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2007 Oiii *krmt* ble du litt frista av nicket mitt? *føler seg skyldig* hehe
lenej :o) Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 pistasjis er NYYYDELIG!!! er litt misunnelig på deg, for her selges ikke det.. men fikk ånden over emg ikveld, å la mini kl 8, å er akk ferdi nå å har bakt 69 wienerboller med vaniljefyll, som eg kose meg med, med melisglasur på.. nam!
Helnøtt med spire:) Skrevet 1. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2007 MMMmmm, oi oi det hørtes jo myye bedre ut:) Selger de ikke pistasjis der dere bor?? Kan jeg få spørre hvor dere bor;) ? trodde de solgte det over alt jeg hehe(er ikke så oppdatert da hehe)
mamma >to gull Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 Bare spis is:-) Det er jo lillelørdag idag, er det ikke??!! Jeg har akkurat spist 2 sjokoladeboller...Mmmmmmm:-))
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 Iallverden??? 69 boller, og dem kosa du deg med alle sammen helt alene. Beundrer deg for stor apetitt. :-D ;-) Hohoho....måtte bare... Vi har heller ikke pistasjeis her, om man ikke tar en tur til "byen" da, kanskje, har ikke sett der heller forsåvidt. Men vi har utsikt og salt luft og tåke akkurat nå. :-D
lenej :o) Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 hehe.. eg bor i indre gokk-land, noen minutt unna finnmarksgrensa - i ingenmannsland! og ingenpistasj-is-land!
lenej :o) Skrevet 1. august 2007 #9 Skrevet 1. august 2007 din snik lisse. har du vært på finnsnes i fest?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå