Pusine1984 Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Når burde man ta en gravidtest? Jeg skulle hatt mensen for over 1 uke siden.. har opplevd at mensen har vært sen en gang tidligere, men d var bare noen dager... I dag fikk j et "stikk" mellom magen og underlivet.. akk slik j opplever førsten når jeg får mensen, men ikke fått mensen enda.. Vært uten p-piller i over 1 år. Alltid hatt regelmessig mensen.. Har veldig vondt i brystene om dagen.. - virkelig ømme Noen som har opplevd noe slikt? Skal til tannlegen mandag.. burde jeg droppe bilde av tennene?? - hørt dette kan skade om man er gravid Hvet ikke helt om j tørr å ta gravidtest.. Nettopp begynt i ny jobb...
Pusine1984 Skrevet 1. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 1. august 2007 Glemte å skrive at to dager (ikke på rad) siden j skulle hatt mensen, har j fått e dråpe eller 2 av en brun "guffe" Slik jeg pleier å få nr j får mensen.. Hjelp meg!
3-prinser Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Du kan ta en test nå. Du er jo godt over IKM så den burde vise om du er gravid. Best å ta testen med morgenurin da. Greti å få sjekket også i.o.m du skal til tannlegen, for som du sier, røngten er ikke bra for gravide.
millymolly&mini Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Enig, ta en test i morgen tidlig eller morgen etter. Helsa først, så jobben! Lykke til!
Aprilskatten min. Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Syns og du skal ta en test men tror ikke du trenger bekymre deg for røntgen hos tannlegen. Legen min sa at det kun var gjentatte røntgen av mageområdet de bekymret seg for. Men gjør det du føler deg komfertabel med. Lykke til, håper du får det svaret du ønsker!
Pusine1984 Skrevet 3. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. august 2007 Jeg fikk mensen torsdag morgen.. men jeg har fortsatt "rar" mensen.. Blør lite.. og det er kun denne "brune" guffen enda.. Når jeg pleier å ha mens får j den guffa den første dagen. Deretter er mensen vanlig og blodig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå