Gå til innhold

Jeg ble lurt.... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kroppen min altså! Nå har jeg gått i over to uker og vært trøtt og kvalm, puppene har vært skikkelig oppsvulmete og aldri vært så ømme før, jeg har vært sliten i korsryggen, oppblåst i magen, hatt metallsmak i munnen, hatt humørsvigninger av en annen verden, og vært utrolig sikker på at jeg bare MÅTTE være gravid! (jeg var sikker på at jeg var en av de som merket det med en gang...) I OVER to uker har jeg altså kjent disse symptomene, aldri før har jeg hatt "mensensymptomer" mer enn et par dager før tanta kom. Men, i går kom tanta snikende (litt før den egentlig skulle ifølge syklusen), noe jeg trodde måtte være denne såkalte "festeblødningen". Neidu, i dag kom den for fullt, og min 1. dag i ny jobb ble festlig med det sedvanlige mage- og rygg- vondtet. Kvalmen har gitt seg, puppene er bare litt ømme, og jeg er "normal" igjen... Men HVORFOR?? Jeg er da aldri kvalm ellers!! Jeg er en aktiv og frisk person, og trodde i hvertfall jeg kjente kroppen min ;) Er det noen andre som har blitt lurt på denne måten? Kan det være at jeg har vært gravid, men fikk en SA? Kan jeg ha innbilt meg alt? Hmmm... jeg er veldig grønn på dette området, og nå ble dette innlegget veldig langt, så jeg tror jeg avslutter nå :o) Er takknemlig for svar/ synspunkter!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måneden før jeg ble gravid skjedde det samme meg. Jeg blødde til og med neseblod og hadde vondt tannkjøtt. Var helt sikker på at jeg var gravid, men mensen kom den. Spiren satt dog én måned senere, og da hadde jeg nesten ingen av de symptomene som er "vanlige". Det eneste tegnet jeg merket meg var svake menssmerter (som jeg trodde var innbildt pga. måneden før) og mørkere brystvorter.

Skrevet

Du kan faktisk ha vært gravid uten at det rakk å bli noe mer. *klemme*

Så symptomene dine trenger ikke ha vært falske. Jeg er en sånn som kjenner det med engang når jeg er gravid, jeg vet det nesten to uker før jeg kan teste. Og det har stemt alle 3 gangene jeg har vært gravid. Hadde et forsøk mellom aborten (mitt første svangerskap) og det neste svangerskapet hvor jeg ikke ble gravid og heller ikke kjente noe, så jeg stoler på kroppen min på dette.

Noen tror det er tull, men som sagt, jeg vet hva jeg kjenner og det er nok sånn for deg også. Det var bare det at det kanskje ikke var meningen denne gangen. Håper det ordner seg og at den sitter neste måned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...