Tirilill Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 http://www.barnevognguiden.no/index.php?option=com_jreviews&Itemid=69
It's all about me Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Din side eller? Er jo ikke første slike innlegget jeg har sett her fra deg...
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Gjør det noe da? Det er jo kjekt å vite hva folk syns om vognene. Og du skal vel ikke skrike høyt,som man skulle tro fikk provisjon av TFK-salget i landet.
Tirilill Skrevet 2. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2007 er du en smule paranoid eller!!!!???? Her inne har jo alle masse meninger om vogner....men der går det faktisk an å få en oversikt over hva som er bra og ikke. Jeg synes det er vanskelig med vogn, derfor vil jeg at flere skal gå inn å gi anmeldelser sånn at det er lettere å velge. Hvis jeg ikke tar helt feil så er mammaer i dag ganske opptatt av vogn. Det virker ihvertfall sånn her inne...veldig mange som skriver innlegg her. ....så nei det er ikke min side fru paranoid!
It's all about me Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Paranoid? Nei, ikke i det hele tatt fru hissigpropp! Men de som reklamerer på den måten her inne eier ofte siden.
Tirilill Skrevet 2. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2007 pass deg litt for å beskylde folk uten grunn....
It's all about me Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 Hvem har beskyldt noen her? Så vidt jeg vet har jeg bare kommet med et spørsmål. Så pass litt på deg selv du, og bruk heller energien og tiden til å anmelde vogner )
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #9 Skrevet 3. august 2007 Og Intensity selger nok mest sannsynnlig TFK,etttersom annenhvert innlegg her inne er reklame fra henne...
It's all about me Skrevet 4. august 2007 #10 Skrevet 4. august 2007 He he, er nok helt andre ting jeg selger der jeg jobber. Så der tar du til de grader feil kjære lille Anonym )
Tirilill Skrevet 10. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 10. august 2007 huff da...ikke så mye bedre selv nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå