rosa og en blå Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 nei har IKKE silikon... bare melkespreng.. hadde DD fra før.. bruker nå en F-cup som er for liten.. hehe.. huff
Monajenten Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Hihi skal ikke være lett:) Selv bruker jeg 65F og G, ikke noe særlig det heller:-( Gratulerer med baby:-D
lenej :o) Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 jøsses, svømme jo i mine gamle 80B her.. hmm... kor e de boobisan blitt av???
rosa og en blå Skrevet 1. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2007 hehehe.. du skal få mine:) sambo lever i lykkerus da.. -eg sier at han må nyte synet så lenge det varer.. hihi..
mamma >to gull Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 hehe, vet ikke om det er noe å nyte synet av disse puppa selv om jeg og bruker 75 G..Uff, syns de bare henger jeg, fæle har de blitt..:-( Men har i hvert fall kjøpt meg 2 nye ammebh'er...Gikk i en undertøysbutikk og fikk ordentlig hjelp til å finne korrekt str. :-)
rosa og en blå Skrevet 1. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2007 hehe.. mine er som klinkekuler.. ser veldig silikon ut.. trillrunde.. hadde det fra før og da.. (folk trudde eg hadde silikon før eg fikk eldstejenta da) men vet at det vil henge om noen mnd ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå