rosa og en blå Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 nei har IKKE silikon... bare melkespreng.. hadde DD fra før.. bruker nå en F-cup som er for liten..
mamma >to gull Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Jeg er akkurat som deg.. Er 174cm, 65 kg og 75 G.. :-)
rosa og en blå Skrevet 1. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2007 så morsomt.. sambo lever i lykkerus.. eg sier at han må nyte det så lenge det varer. gler meg til de minker. har alltid hatt store pupper i forhold til kroppen.. men dette ser jammen merkelig ut..
mamma >to gull Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 hehe, svarte deg på dib og jeg ang det med at våre kjære kan leve i lykkerus.. Uff, vet ikke jeg, syns nå puppa var bedre når de var litt mindre jeg da..Nå henger de jo bare..Men de ser bra ut MED bh da..:-)
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 o shitt!visste ikke det fantes så store pupper engang!
mamma >to gull Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 hehe - nei vet, har jo større bh str enn lene alexandra..hihi...:-))
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 hehe, ikke verst bare det!syns jo jeg hadde fått så store pupper som hadde gått fra en B til en C, hehe!!
Myrini Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 Det er jammen meg forskjell på folk. Har ikke kommet ut av A enda jeg........
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 2. august 2007 #9 Skrevet 2. august 2007 Nå veier jeg litt mer enn dere, men jeg har jo fremdeles baby i magen. Har 75H UTEN melk og silikon!o.O Gleder meg ikke til melka kommer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå