Gå til innhold

hyer når hun legges i seng.og sovner så fort vi..

Anbefalte innlegg

Skrevet

tar henne opp og bærer henne.når vi prøver å snike henne i seng igjen,så går det 1/2 min og hun hyler atter igjen...hjelp?!har vi forvent henne på noe vis?

hvor lenge er deres 2mndr babyer (ca) våken fra dagen starter til den ender?når står dere opp for dagen og legger dem for natten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skikkelig utspekulerte disse små hehe. Sånn er det med våres lille prinsesse også, prøver å legge henne etter hun har sovnet, men da merker hun att det er "fare på fære" og `hjelp hvor er fanget hen`, og setter i å hyle..huff hehe men det går seg vel til etter hvert. har ikke noen rutiner på henne enda, tenker vi begynner gradvis om noen uker. Hun tar soving og spising og være våken i sitt eget tempo

Skrevet

Ja.uff..Skikkelig bestemt dame ja:p La henne for 5 gang nå og omsider ble det stille.Har vært ro i huset et kvarter nå værtfall..puh..blir jo helt ødelagt i ryggen av dette.Samboern er på jobb også så...

Skrevet

Det samme problemet hadde jeg en periode da lillegutt var 1-2 måneder...Helt til jeg fant ut at han sovner relativt fort når han får en linklut halvveis over ansiktet, vet ikke helt hvorfor, men han sover mye roligere også :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...