Gå til innhold

Gutten min er full av prikker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så rart...Gutten min på 8 måneder fikk fullt av små,røde prikker i går. Og han har de ennå. Han har ikke vært syk og han er ikke syk nå. I storform som ellers :-) De klør heller ikke. Men han har sprengt et blodkar på øyet...uten at jeg vet om dette har noen sammenheng. Hva er dette mon tro? Jeg er ikke så bekymret siden har overhodet ikke er syk! Prikkene er i hovedsak på mage og rygg, men også andre steder på kroppen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei,det er jeg ganske sikker på at han ikke har hatt...Ikke kan det være varmeutslett heller. For her er det 12 grader :-)

Skrevet

Tenkte kanskje det kunne være den 4-barnesykdommen.

Kan kanskje ha reagert på noe mat?

Skrevet

Kan det være vannkopper?

Skrevet

Ja,vi har tenkt på dette med mat...Men kan ikke komme på at han har spist noe "rart". Da hadde han kanskje fått vondt i magen?

Skrevet

Men han er jo ikke syk! Og klør gjør det heller ikke. Prikkene er uten væske. Kan være noe han har spist ja...?

Skrevet

Det trenger ikke være vondt for å være vannkopper..! Men er vel usannsynlig om ingen av koppene er væskefylte..! Vil nok tro det kan være allergisk, fjerde/femte barnesykdom eller rett og slett varmeutslett e.l. :-) Følg med på gutten, og ta kontakt med lege om han får feber, dårlig allmenntilstand eller blir synlig dårligere :-)

Skrevet

Sånn blir sønnen vår når han får tenner han...

Skrevet

Sier du det?Han har flere tenner på gang nemlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...