Tommage♀♂ Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Heeeeeeeeer gåååååååååååååår deeeeeeeeeet veeeeeeeeeeeldiiiiiiiiiig saaaaaaaaaaakteeeeeeee... Klarer ikke å laste opp reklamen øverst på siden heller... Trodde det var fordi jeg driver å laster opp bilder på eurofoto, men da var det visst ikke derfor da=)
Helnøtt med spire:) Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Her også *gjeeesp* går å legger meg snart-
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Her går det kjapt. Utenom at det tydeligvis går så sakte hos alle andre at innlegg blri stående uten svar. Men der er jo forklaringen da, hvis det går tregt hos de fleste )
Rusketuska Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 Windows og dib går sakte nå ja. Men, i Mozilla går det som vanlig :0))
Rusketuska Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 Sorry... mente "vanlig" internet explore.......( går saaaakte) ;=))
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 Ah, enda en god grunn til at jeg bruker Mozilla :oD
Rusketuska Skrevet 1. august 2007 #9 Skrevet 1. august 2007 Det sier mine tenåringssønner til meg og ) Selv om jeg alltid bruker explorer igrunn, men nå... kom jeg ikke inn i det hele tatt på dib med det... men med mozilla - ingen problem )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå