Gå til innhold

Bare her det går saaaaakte?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heeeeeeeeer gåååååååååååååår deeeeeeeeeet veeeeeeeeeeeldiiiiiiiiiig saaaaaaaaaaakteeeeeeee... Klarer ikke å laste opp reklamen øverst på siden heller... Trodde det var fordi jeg driver å laster opp bilder på eurofoto, men da var det visst ikke derfor da=)

Skrevet

Her også:( *gjeeesp* går å legger meg snart-

Skrevet

Her går det kjapt. Utenom at det tydeligvis går så sakte hos alle andre at innlegg blri stående uten svar. Men der er jo forklaringen da, hvis det går tregt hos de fleste :o)

Skrevet

Windows og dib går sakte nå ja. Men, i Mozilla går det som vanlig :0))

Skrevet

Sorry... mente "vanlig" internet explore.......( går saaaakte) ;=))

Skrevet

Ah, enda en god grunn til at jeg bruker Mozilla :oD

Skrevet

Det sier mine tenåringssønner til meg og ;))

 

Selv om jeg alltid bruker explorer igrunn, men nå... kom jeg ikke inn i det hele tatt på dib med det...

men med mozilla - ingen problem ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...