manonym Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Idag var eeeendelig dagen her, venta i 2 måneder nå. Gutten min skulle inn å sjekkes pga en ganske markert søm i panna, pluss at legen synst han hadde a-symetriske bevegelser - at han brukte ene handa mer enn andre... Hadde moren min med siden mannen min var ute på sjøen, glad for at hun var med for var ekstremt nervøs.. Liker ikke leger, og i alle fall ikke når det er noe som kan feile babyen min. Satt å venta en stund på venteværelset på barneklinikken, er det som er værst egentlig.. Da vi ble henta så var det to kjempe koselige damer som snakket med oss. Hun ene lytta på han, knep og trykte og kjente på det som var å kjenne på, lyste i øynene, ørene og halsen. La han på matta og såg hvordan han bevega seg, og såg på sømmen i panna. Og alt var helt fint!!! Gjett om jeg ble letta da. Hun skrøt av han og sa han virka som en veldig trygg unge, smilte som en sol under hele undersøkelsen=) Og sømmen såg fin ut, skulle bare følge med på at den ikke ble større og at hodet vokste som normalt. Så det var det!!!=)
manonym Skrevet 1. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2007 Nei, følte meg 10 kg lettere da vi gikk ut der fra, deilig følelse=)=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå