Monajenten Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Skulle ringe til et engelsk hotell og booke rom, men jeg snakket bedre engelsk enn henne. Føltes litt rart;)
melkekua™ Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Da har du fulgt med i timene da vettu ;o) Da skulle du hørt mor mi snakke engelsk....fy flate da ble jeg flau...hehe.
Monajenten Skrevet 1. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2007 Hihi;) Var ikke sånn da, men forventet liksom å snakke med en skikkelig engelskmann-/dame når jeg ringte, men hun var helt tydelig IKKE fra England;) Har forresten lest ferdig boken nå SUKK;) Hadde tenkt på begynne på Engler i LA da jeg ikke har fått Rachels ferie enda, men fikk mail tidligere i kveld fra Bokklubben om at den er sendt til meg i dag. Meeen vet ikke om jeg er tålmodig nok. Hva skal jeg lese på i kveld liksom:-/
lenej :o) Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 flink du er monajenten!! gøy å snakke engelsk! vil til england...
Monajenten Skrevet 1. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2007 Syns det er skummelt og pinlig jeg, spesielt på telefon;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå