Gå til innhold

Er det sånn at...


Anbefalte innlegg

Skrevet

.. det er dumt å drikke mye isvann.. man hører jo hele tiden snakk om at om man ikke kjenner liv i magen så skal man drikke isvann, eller cola eller lignende, for da skal babyen kvikne til igjen!

 

jeg drikker vann med knuste isbiter gjennom hele dagen, oppimot 3,5 liter.. og jeg kjenner jo at han blir veldig like etter jeg har tatt noen slurker!

 

dette kan umulig være bra ? jeg mener, å "holde ungen aktiv" hele tiden! virker jo ikke som han får sove.. men igjen, jeg er hekta på vann, og det er jo bra å drikke masse vann, spess når man har veldig lavt blodtrykk..

 

noen som har noen tanken ang dette ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette går nok kjempe bra, du drikker jo ikke vann når du sover..

lille sover uansett, sover bare noen få min, og så er det pån igjen..

hehe

 

ganske normalt

Skrevet

Hehe, som om jeg skulle skrevet det selv!

Jeg drikker også vann med knust is hele dagen, og har tenkt på akkuratt det samme :)

Får håpe noen vet da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...