Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Hei! Er gravid med nr 2, og i første svangerskap vokste ikke puppene før ca en mnd før termin. Men nå har de vokst ut av bh'ene mine på to uker, er kun 11+4. Det jeg lurer på er hvor lenge jeg bør vente med å kjøpe nye bh'er. Litt kjedelig å kjøpe nye og så er de også for små om noen uker!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Mine vokste litt i 3-4 mnd og var ømme, men de stagnerte. Tror de vokser litt igjen på slutten. Har 2 1/2 mnd igjen. Har ikke vokst ut av bh'ene mine.
kkbf Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Jeg har en vennine som kjøpte nye bh er ca en gong i mnd helt fram til termin hihi.
kokosyklus Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Huff, mine er blitt ganske store... de er fortsatt vonde, så da vokser de vel fortsatt. Har gener som bekymrer meg. mormor, mamma OG søster er blitt enorme etter graviditet:) Håper det stopper opp snart!!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 de to første mnd mine gikk jeg opp en til to bh-str. måtte investere i to nye bher. de passer fortsatt så vidt.er i uke 15 nå. veldig fascinerende..
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Mine har vokst og vokst siden jeg ble gravid rett å slett..er 27+2 idag å de vokser fortsatt. Blitt kraftigere vekst nå, som da har resultert til strekkmerker:P Så zebra pupp, here I come. Moaha;P
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 Mine vokser ennå, er i uke 19. har gått opp 2 størrelser og det holder syntes jeg for nå har de snart ikke større bh til meg..hadde ganske store til å beg med!! men kjenner att de er ganske så ømme og akkurat som de hovner på natta for når jeg vokner så strutter de så fint atte:Dhehe kunne de bar holdt seg sånn hadde de ikke gjort noe:)
Bohema77 Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 15 uker, stoppet for ca 3 uker siden med ømhet. Vokste raskt inn i ny bh en str større, bare etter 1 mnd graviditet. Det rare er at jeg endret fasong også. Brukte 70 C før, og nå bruker jeg 80 B... Så de har blitt litt mer runde. Før var de kanskje mer utflydene..?(Uff, det hørtes ikke særlig pent ut- de ser bra ut altså, runde både før og etter men rundere etter..:)Flere som har endret Cup-str?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #9 Skrevet 2. august 2007 Får vel kjøpe en, og vente litt med flere da. Håper ikke det fortsetter så lenge. Store pupper passer ikke på min kropp:) ENeste positive er at nå er det ikke like mye overflødig hud som før, så de har begynt å strutte litt ighen. Fikk mye strekkmerker etter forrige fødsel. Hadde vært perfekt om de fortsatte å være denne størrelsen jeg har nå:-) HI
Prinsessemamma:-) Skrevet 2. august 2007 #10 Skrevet 2. august 2007 Mine sluttet ikke å vokse før jeg sluttet å amme - men da krympet de mye!!!!
Gjest vil_bli_gravid83 Skrevet 3. august 2007 #11 Skrevet 3. august 2007 Mine vokste masse di første ukene. Frem til uke 10 ca. Måtte kjøpe nye bh-er. Men di passer fortsatt er i uke 16 nå og har ikke vokst noe mer.Håper det stopper der!
brummemamma- Skrevet 5. august 2007 #12 Skrevet 5. august 2007 Tror dette variere ekstremt, mine har nå (er i uke 22) vokst fra 70 B-C til 75 E-F, de kan godt roe seg ned litt nå- har alltid syntes jeg har små bryster, men nå er de plutselig store.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå