Fiskestang Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Hører ikke dere over alt at vi blir bare tykkere og tykkere. Vi blir dårligere og dårligere i form. Helseplager øker. Vi bruker mer narkotika. Whatever. Dere skjønner tegningen. Alt blir bare verre og verre. Er det fordi vi får barn senere i livet, enn før? Før jeg fikk barn brydde jeg meg katten i hva jeg spiste, og røykte og drakk, og sånn i den duren. Men etter jeg har blitt mor er jeg mer opptatt av kosthold enn før. Prøver å variere, ikke spise gandis 5 ganger i uken f.eks :-D Prøver å være "litt" sporty ihvertfall. Sitter ikke inne en hel helg med ungene, og ser på Disney. osv. Før når man ble foreldre i ung alder (17-20 års alderen) ble man "tvunget" til å tenke mer fornuftig tidligere. Det er jo ikke en hemmelighet at vår generasjon får barn senere enn før. Gjerne hele ti år.. Vet ikke om dette kan ha noe sammenheng, var bare en "wild" tanke jeg kom på når jeg satt å funderte for meg selv tidligere. Og dette er IKKE noe spark til de som får barn sent i livet altså!! hehe. Så ikke bli sinna da. dere blir så lett det her inne.
Gjest Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Tja, det er jo en teori i hvertfall... Stemmer ikke på meg, men kanskje på noen andre?
Joikaboll@ Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 En artig teori som det sikkert ligger noe i.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Det er sikkert også en side i saken. Og så har vi så god råd!! Kan kjøpe ferdigmat og godis når vi vil og ikke bare til jul og påske. Og så jobber vi ikke fysisk lengre (noen selvsagt) - og ikke minst sitter vi her på DiB halve/hele kveldene ;o) Eller i alle fall med pc/tv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå