Tristan på vei fikk ei jente:) Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Var å skulle bestille meg time til første kontroll her om dagen,men fikk ikke time før 20 september..??? Jeg er nå 6+1... så da er jeg vel i uke 15 ca...Så dro jeg på helse stasjonen i dag for å sjekke om jordmor kunne være behjelpelig med første kontroll. Men der fikk jeg beskjed om at jeg måtte til lege før jeg kunne komme til jordmor...? Hva gjør jeg nå...? Dette er nr tre til meg, å mine to første kom for tidlig. 4 uker før og 6 uker før så jeg er litt bekymret (allerede) for at det skal skje igjen. Å pluss at nr to ble født med en del av tarmen på utsiden av kroppen. Noe som ble oppdaget på tidlig ul heldigvis. Så nå lurer jeg på om det er noe jeg kan gjøre for å komme på sjekk litt tidligere enn 20 september?
sillaa Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Sikket vært lurt å komme inn litt tidligere som du forklarer situasjonen. Ring til legekontoret og forklar situasjonen og si at du bør få komme inn tidligere! I HELSENORGE må man stå på selv! Lykke til
rairai Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 ja jeg vet det er frustrerende. jeg har det sånn selv, er 11 uker på vei nå og har ikke fått time før 4 september hos jordmor. synes det er litt seint.
Tristan på vei fikk ei jente:) Skrevet 1. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2007 Ja det er litt seint syns jeg. Man skulle tro at de forsto at denne vente tiden er helt fryktelig på mange vis. man vet liksom ingenting om hvordan det står til med det lille i magen,å man blir jo roligere etter å ha vært til første kontroll å få konstantert at alt er som det skal.. Syns helse norge blir bare værre å værre..på mange punkter...frustrert.
vipsen*en av hver* Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 jeg var på første kontroll på tirsdag 8+1. I boken jeg har fått skal første kontroll vere mellom 8-12 uken.. så er det UL i uke 17-19.. JEg har fått time før UL for legen min ville jeg skulle få høre hjertelyden.. Så det blei jeg glad for..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå