blåveispia Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Har ikke bestemt meg for hvor jeg skal føde til høsten og lurer på om dere har erfaringer å dele med meg? Fødte på St.Olav forrige gang ( nye kvinneklinikken) og var veldig fornøyd, men nå har de jo kortet ned liggetida der og det er jo dumt. Vurderer derfor Levanger ettersom jeg bor ca midt mellom disse sykehusene. Blir kjempeglad for argument/ tips fra dere :-)
lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Jeg fødte på levanger, syntes det var helt greit der jeg.. Men jeg har jo ikke født andre steder, så jeg har jo ingenting og sammenligne med da!
blåveispia Skrevet 1. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2007 Ja, sånn er det vel for de fleste. Man skifter ikke sykehus mange ganger liksom :-) Men, jeg har hørt mye bra om Levanger ja og jordmora mi jobber der, så hun skryter selvsagt ;-) Jeg er mest bekymret for om Levanger har bra nok utstyr og kompetanse om det skulle skje noe under fødselen. Mulig jeg bare er litt over-nøye ?
Nitte Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Levanger er ikke noe lite sykehus da... Har jo over 1000 fødsler i året, og egen kuvøsepost, så jeg tror de er kompetente nok! Nå har de jo nyoppussa barselhotell også! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå