Gjest Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Med barnefaren som jeg ikke er sammen med, vi har hatt det kjempebra nå etter han flyttet hit til hjembyen pga datteren vår. og vi hadde flott kontakt men så har jeg vært sammen med en fyr etter vi gjorde det slutt, så nå sa han det regnes som å være utro og ville vite alle detaljer og jeg var ærlig med ham men mestparten visste han godt fra før!. Så ba ham meg dra til helvete, at jeg er en hore og ødlegger livet for ham bare fordi jeg savner ham og vil ha ham tilbake ? så gikk han inn på facebooken min og skrev masse styggt om meg der, (hvor gammele r han egentlig?!?) jeg er bare så utrolig lei meg og føler meg så lav.. savner ham virkelig.. så nå vil ikke han ha noe kontakt med meg i det hele tatt bare pga datteren. ikke var jeg velkommen til å gå på de samme utestedene som ham da skulle han få meg bannet derifra osv.. at det går an :-( er så utrolig lei meg og har så vondt inni meg.. jeg klarer ikke mer drama, føler jeg bryter sammen snart!!
Gjest Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Det virker litt selv-destruktivt å ville ha ham tilbake... Kan ikke du bare droppe den tanken og leve videre med eller uten annen mann. Han her virker ikke lovende.
Gjest Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 jo det vil jeg så gjerne.. men på en måte føles det som det var min feil, han ville jeg skulle ha ham tilbake etter vi gjorde det slutt, jeg var kald mot ham osv.. men nå har vi hatt det så fint sammen, det er så vanskelig å være alene også, jeg vil jo så gjerne vi skal fungere som familie. er så deprimert her .. orker ingenting..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå