Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sikkert et vanvittig dumt spm, men er jo opptatt av at testen skal slå ut positivt. venter ikm i morgen og har tenkt å ta test i morgen men:

har en tendens til å våkne i 5 tiden om natten for å gå på do, etter det sover jeg til 11.(har laaaaang ferie). når er det best å ta testen, dvs hva er faktisk morgenurinen min:) kl 5 eller langt ut på dagen kl 11?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde testet når du går på do kl 5 jeg. det er vel det som er morgen urinen din!!

Skrevet

Jeg ville sagt at det kommer an på når du legger deg ;o) Poenget med morgenurinen er vel at det er den som har vært lengst i blæra, så hvis du legger deg klokka ett og våkner fem, så er urinen mer konsentrert om du heller tar den klokka 11 :o)

Skrevet

Morgenurin er bare et uttrykk. Og har svært lite med morning å gjøre mht hCG. Poenget her er å la det gå flest mulig timer mellom testing og siste toalett besøk. Urinen skal altså ha vært i kroppen i lengre tid, og natten er den tiden man som oftest er uten toalett besøk derfor lengste tid. En som jobber natt skift bør teste etter at hun har sovet ut etter skiftet.

Skrevet

Beklager, innlegget over svarte på spørsmålet ditt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...