Gå til innhold

bekymret! symptomer på spontanabort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Magefølelsen min er ikke god. Jeg er mest sannsynlig 8 uker på vei. Har tatt gravidtest hjemme og levert urin til legen, begge er positive. Men i går kveld merket jeg litt brun utflod da jeg var på do. Litt sånn starten på mensen på en måte. Huff for en ekkel følelse. I tillegg er jeg ikke kvalm eller har ømme pupper som jeg hadde med nr 1. Er det virkelig jeg frykter? Er jeg ikke gravid mer?

Noen som har følt det samme og har gått bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk litt brunt på papiret i uke 8, og ble kjempenervøs for jeg har mistet før. men det stoppet også der, og jeg sitter her og er 20 uker påvei :-) lykke til!

Skrevet

Jeg hadde også brun utflod i 2 dager, hadde ikke på det tidspunktet noen symptomer, var da 11 uker på vei, men sitter nå er jeg også 26 uker :o)

Skrevet

Kan gå begge veier. Jeg hadde brun utflod, men det var friskt ved anstrengelser, som løft av småbarn. Ba om ultralyd, pga bekymringene. Jeg hadde de samme gravidsymptomene, men fikk konstantert MA.. Embryoet døde i uke sju, men jeg trodde jeg var 12- 13 uker på vei.

Ta kontakt med legen din, og be om ultralyd, så du slipper å være bekymret.

Håper det går bra- at det bittelille hjerte banker!!!

Skrevet

eg fikk brun utflod onsdagen, helt fint torsdag, fredag begynte eg å blø litt,blødde mer og mer lørdag,mistet søndag!!! Blødde så masse lørdagen at eg ikkje va i tvil om ka som skjedde. d e ikkje bare litt blod påpapiret då,men mer enn en menstruasjon og masse klumper.

men i mitt første svangerskap hadde eg både brun og rød utflod uten at d va nokke gale..

så ring legen din og få en time til UL!!!!bedre d enn å være redd og bekymre seg.

Lykke til=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...