ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 10, 5 kg i hele sv... jeg er så glad... måtte bort til min mor og se hvor mye jeg veide, siden vår ikke har bat Jeg ble kjempe glad, jeg trodde jeg hadde gått opp kjempe mange fler... siden jeg bokstavligtalt bor i kjøleskapet. Sist gikk jeg opp 23 kg... så det er stor forskjell på sv.. en uke igjen til termin
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Så bra:) Hadde også blitt ganske glad om jeg hadde oppdaget det:) Hehe... Her er det 20 kg pluss, men, men... Alle kg du har gått opp kommer jo nesten til å forsvinne med det samme du har født! Lykke til:)
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 1. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2007 åå det håper jeg, har fått beskjed av legen at jeg ikke bør ha noen kg på meg, pga dårlig rygg.. så jeg håper dem går fort bort og jeg for en sterk rygg om litt. Sist fødsel, da jeg kom hjem var 19 kg borte.. så det kan jo hende at du er like heldig. lykke til du også!
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Seriøst?!? 19kg?!? Jeg håper så mye jeg kan!!! Men akkurat nå sitter jeg og propper i meg brownies;) Hehe... Nam, nam... Unner meg litt ekstra kos idag!
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 1. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2007 ja 19 kg, jeg trodde vekta var ødelagt! hihi var masse vann i kroppen.. og alle sa det... hjelpes alle kg dine er jo borte. Heheh vel jeg er vel ike så sunn jeg heller.. bakte sjokolade kake i går.. og jeg skal ikke si hvor mye som er igjen! lol..
mari.a Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 ojoj...så digg!!!:)jeg gikk også opp rundt 10-12 sist gang, men hadde ikke vann i kroppen, så da jeg kom hjemfra sykehuset veide jeg nesten akkurat d samme...buh...tok lang tid før jeg var tilbake i go`formen..
Duracellgirl*prøver* Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 jeg gikk opp 20.5 kilo første gang... gikk ned alt på 2-3 uker etter fødselen. (men det snek på seg 10 kilo når jeg sluttet å amme....) hadde derfor 10 kilo ekstra når jeg le gravid denne gangen... men har ikke gått opp mer enn14 kilo denne gangen heldigvis... håper det forsvinner litt ekstra denne gangen.. så jeg kommer meg ned på det jeg var før jeg fikk min første.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå