Gå til innhold

Da barna mine badet i kveld...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hadde plutselig eldstemann skviset masse bodyshower-cream på halve hodet og ansikt til minsta mens jeg var inne på rommet for å hente to håndklær til dem. Da jeg kom inn satt hun å gnei og gnei i øynene, stakkar... Jeg skyllet og skyllet alt jeg kunne før jeg tok henne opp og tørket henne. Veldig fort utviklet det seg et skikkelig rødt og rennende øye og et rødflekkete parti på samme halvdel av panna. Akkurat som om hun hadde grenet veldig kraftig lenge... Dette gikk ikke bort før jeg la henne (ca 30 min etter).

Burde jeg gjort noe mer? Ble plutselig så i tvil! Vet i alle fall at slike såpeprodukter (som jeg egentlig ikke trodde eldstemann hadde interesse av kengre) skal utenfor rekkevidde heretter :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville kanskje prøvd å skylt med saltvann, har du ikke beholdere kan du lage det av 1 liter vann og 1 ts salt.

Jeg fikk oppvaskmiddel til vaskemaskin på øyet en gang, og da sa legen at det beste var å skylle med det, for vanlig vann på øyet kan jo svi litt. Jeg visste ikke det da, så jeg skylte med vanlig vann og det gikk veldig fint. Det går nok helt sikkert fint, men om hun er rød i morgen tidlig også kan du jo ringe legen å høre, hadde hun hatt vondt nå hadde hun sikkert ikke klart å sove. Du gjorde ihvertfall riktig med å skylle:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...