Daniel-gutten Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Ble nettopp alene med datteren min på 4 år. Moren hennes fant seg en ny type, og bestemte seg for å dra med han. Så nå sitter jeg her med hun lille jenta mi.
tonebf Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 feil og ønske velkommen inn hit for er altid vondt og bli alene... men sier det alikevel, velkommen hit dro hun bare fra jenta si? nei uff det hadde jeg aldri klart.... *lykke til*
Gjest Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Velkommen inn til oss! Sjølv om det er trist når ting ender sånn. Skjønner forresten ikkje at mora klarte å dra fra barnet sitt p.g.a. ein type. Håper uansett at du får ei fin tid her inne! Og du er jo heldig som har go jenta di da.
Kosel Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 Som de andre damene sier...blir kanskje litt feil å ønske velkommen.. men du er det!
Daniel-gutten Skrevet 1. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. august 2007 Ja, det er alltid jævlig når mor forlater barnet sitt, men det er hun som taper på det. Forholdet mellom oss har ikke vært så bra det siste året, så at hun stakk av var ikke en overraskelse. Så det er ikke noe synd i meg, men jeg tenker hele tiden på hu lille jenta mi. Hun har det vondt akkurat nå, men heldigvis har vi masse støtte fra familier og venner. takk alle sammen
♥kinemor19og lille oliver Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 må være fælt for dattera di:( bra det er mange som støtter henne og deg da:) åssen en mor kan stikke fra sitt barn for en fyr er uforstålig for meg.
så var vi 4 Skrevet 1. august 2007 #9 Skrevet 1. august 2007 Det er nå godt hun har ihvertfall en stødig pappa da som ikke forlater henne. Og alltid trygt og godt med familie og venner rundt seg. Hvis hun sliter mye med dette kan du (om du ikke allerede har) ta kontakt med helsestasjonen og be om råd. Det er aldri greit at en forelder forlater ungen sin.
Gjest Skrevet 1. august 2007 #10 Skrevet 1. august 2007 velkommen skal du være. selv om det ikke er så hyggelige omstendigheter da. vi er nå en liten rar gjeng som er her : )
Daniel-gutten Skrevet 1. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 1. august 2007 Vi klare oss fint. Vi har faste rutiner som vi går gjennom hverdag. Skaper en viss trygghet for datteren min. Vi har fast kontakt med helsestasjon. Har hatt det siden hun ble født, faktisk. Jeg har regnet meg selv om alenepappa nesten fra dag 1. eksen min har vært veldig mye opp og ned. Dere er en rar gjeng, hva? Men hva er egentlig normal da?
Gjest Skrevet 1. august 2007 #12 Skrevet 1. august 2007 hehe...godt spørsmål i grunn...tror ikke jeg har noe fornuftig svar på det i grunn så flott at dere har gode rutiner og kontakt med hs. Virker som datteren din har en pappa som bryr seg og virkelig går inn for at hun skal ha det bra. men er jo viktig at du har det bra også da.
Daniel-gutten Skrevet 1. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 1. august 2007 må ta ansvar, ikke sant? Så...hva er historien deres?
Gjest Skrevet 1. august 2007 #14 Skrevet 1. august 2007 må det ja. ikke så mye å fortelle i grunn. har vært alene hele veien. en far som ikke ville ha barnet og har nå besøksforbud. har en sønn på 16 mnd og stortrives hjemme med han ennå.
Kosel Skrevet 1. august 2007 #15 Skrevet 1. august 2007 aleine hele veien her og.. men har et godt forhold til bf, så vi skal nok klare å samarbeide bra. bor på hver vår kant av landet nå. fant ut at jeg var gravid etter at jeg hadde flyttet ned til østlandet igjen.. gullgutten er 13 dager og jeg koser meg som husmor:)
Gjest Skrevet 1. august 2007 #16 Skrevet 1. august 2007 Ja, er nk datteren din som har mest vondt av dette. Er som du seier jævlig når nokon forlater barnet sitt sånn, og for ein annen mann. Godt dere har mykje støtte i denne tiden, det trenger dere begge to! Og det er som du seier ho som taper på det.
så var vi 4 Skrevet 1. august 2007 #17 Skrevet 1. august 2007 Har en liten gutt på nesten 14 mnd, vært (offisielt) alene med han i 7 mnd nå. Ble slutt mellom meg og pappaen etter 9 år som samboere. Men han er nå heldigvis i bildet noe gutten har stor glede av.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #18 Skrevet 1. august 2007 Er visst ingen daniel, er visst en eller annen som later som hun er mann... avslørt på skravle...:S
Daniel-gutten Skrevet 1. august 2007 Forfatter #19 Skrevet 1. august 2007 til anonym over her. Nå har jeg vært inne på skravlesiden og prøvd å forklare de damene der hvorfor noen av innleggene min blir signert med en annen nick. Jeg prøver ikke å lure noen i det hele tatt.....
AneB Skrevet 1. august 2007 #20 Skrevet 1. august 2007 Jeg har spurt flere ganger på skravle om hvilken tråd det var pinky egentlig skulle svare på når hun svarte i din tråd med sitt nick på et spørsmål du fikk. Fortell meg det, så kan det hende at jeg tror deg bare bittlitt!!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #21 Skrevet 1. august 2007 Du kommer nok aldri til å bli trodd her inne, for her er omtrent alle konspirasjonssøkere.
så var vi 4 Skrevet 1. august 2007 #22 Skrevet 1. august 2007 åjda, jeg ble anonym. det skulle jeg ikke være.
Daniel-gutten Skrevet 1. august 2007 Forfatter #23 Skrevet 1. august 2007 jeg har null peiling. Hun har en bærbar som vi drive å bytte på å skrive. Da vi logget oss inn samtidig, ble innleggene sign. med en annen nick. Om du tviler, spør dem som drive denne siden om hvorfor det skjer. Som sagt, dette er første gangen jeg er her inne, men blir nok siste gang og.
Daniel-gutten Skrevet 1. august 2007 Forfatter #24 Skrevet 1. august 2007 en stor feiltakelse å komme inn her med andre ord. Nå har hvertfall pinky sendt en mail til "moderator", slik at dem kan rette opp feilen...sier hun. Men det var hvertfall hyggelig å prate med dere så lenge det varte. Bare synd at det ble så mye kluss at folk begynner å bli slik. Ante ikke at det var slike folk her inne. Dere får ha det fint resten av kvelden damer.
AneB Skrevet 1. august 2007 #25 Skrevet 1. august 2007 Du kunne jo spørre søsteren din da, siden dere logger inn på samme pc så er hun sikkert ikke langt unna deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå