Gjest Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Har hele ettermiddagen hatt sterke smerter nederst i underlivet, stikkende, samt sterke kynnere. Er det vanlig? Noe å uroe seg for?
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Modningsrier kanskje? Er førstegangs, så jeg bare gjetter her;) Har hatt det sånn selv og tok det opp med jordmor i går da jeg var der og hun sa bare at det var iallfall begynnelsen på noe;) Men hun sa ikke noe spesifikt om hva det var, da... Vet jo ikke hvor lang tid du har igjen til termin...? Håper noen andre kan bekrefte eller avkrefte gjetningen min;)
Gjest Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Har ennå 7 uker igjen til termin, men fikk forrige 5 uker for tidlig, så jeg blir litt nervøs nå. Kan ikke huske denne type smerter/rier fra forrige gang egentlig, men det er noen år siden, så er kanskje blitt glemsk.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Oj, håper ikke jeg gjorde deg mer nervøs med svaret mitt! Jeg har hatt sånne smerter innimellom de siste 5-6 ukene og det var bare natt til mandag at de var ganske så regelmessige. Håper noen med litt mer erfaring enn meg svarer snart, da;)
Gjest Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Neida - ble ikke mer nervøs, bare glad for svar, jeg. Hvis det holder på sånn utover natta, så ringer jeg bare føden for å spørre. Er liksom litt redd for å ringe dit i unød, så synes d r greitt å spørre her inne først:-)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 Jepp, kjenner meg igjen der;) Veldig greit å kunne spørre her inne. Pleier som regel å komme svar ganske fort:)
Mariana_K Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 Hei! Har selv hatt dette i det siste. Er i uke 38. Nevnte det for legen i dag, jeg spurte om det hadde med modning å gjøre...men det hadde det ikke nødvendigvis sa han... Han sa at det ikke sier noe om jeg kommer til å føde over termin eller i morgen, men vet ikke helt jeg... Stoler litt mer på jordmor akkurat der... hører så mye forskjellig! Hvis du har regelmessige kynnere over lengre tid ville jeg kontaktet føden... jeg hadde det i uke 28, og da ville de ha meg inn for en sjekk...pga fare for premature rier, men alt var heldigvis bra og det gikk over etter noen timer. Det skader ikke å ringe føden, dersom dette bekymrer deg! Du vil garantert føle deg bedre etterpå! :-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå