Lille Trille 2015 Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 He,he... rart spørsmål ja jeg vet;) Var hos legen i dag og da hadde babyen heldigvis snudd seg med hodet ned. Er 35+1 i dag, og håper at babyen forblir med hodet ned - noe legen mente var meget sannsynlig..Hodet var ikke festet enda da.. Jeg spurte om hun kunne se om det ble jente eller gutt (undersøkelsen skjer nemlig UL maskinen hennes), da UL i uke 18 sa jente - og hun sa at hun kunne ikke se noe tissemann, så det ble nok jente:) Spørsmålet mitt i overskriften kom da jeg spurte om hun kunne si sånn noenlunde størrels på babyen - og hun sa da sånn midt på treet...hmmm.....ble liksom litt paff og glemte helt å spørre hva i all verden for en størrelse det var..... så da spør jeg dere hva dere tror ...he,he....
kisso Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Det er jo sånn sleng det som vi sier,, midt på tre=heilt greit liksom sånn gjennomsnittsbaby;)
aanonym Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 3,5-3,8 kg og 50-52 cm. http://www.babyverden.no/templates/PeriodPage____619.aspx
Lille Trille 2015 Skrevet 2. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2007 Okei He, he - jepp vet at det er sleng, men ikke sikker på hva som var vanlig gjennomsnittsvekt liksom;) Takker for svar fra dere begge:) Høres ut som om jeg tenkte noenlunde i riktig vektklasse da;) Må være flink å spise og drikke sunt frem til fødsel da, sånn at det ikke skjer noe uventede ting her - vil ikke føde noe kjempebaby....skrekk og gru:) 35 dager igjen i dag til termin - og bare 7 arbeidsdager igjen før jeg skal ta ut 3 feriedager og så er det permisjon....Blir litt rart å si ha det bra - snakkes om et år til alle på jobben;) Men gjett om det skal bli deilig å ha et "friår" fra jobb:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå