Niem og Patrick Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Har i hele dag hatt en krampeaktig venstrelegg, og nå har jammen meg ikke hofta begynt å verke også.. Hofta verker med strøminger ned i låret.. aoo.. Noen som er plagd med det samme, som vet hva det kan være??
mizz25 Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Heisann... Beklager ,men kan nesten garanter dæ at det e bekkenløsning... ta kontakt med legen din så du ikke blir veldig plaget,æ va nemlig det.. Lykke til
Niem og Patrick Skrevet 1. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2007 Huff, hadde håpt på å få slippe litt til.. Er 20+0 nå.. Men takk skal du ha:) Ringer legen i morgen.
Gjest Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Jeg har og vondt i leggen!! Er akkurat som om den knyter seg eller noe sånt! Får vondt for å gå når det står på, men kommer bare i perioder.. Men stadig hyppigere.. er snålt..
Niem og Patrick Skrevet 1. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2007 Jepp!! Kjennes ut som om jeg skal få krampe når som helst.. Er vant med kramper, var meget plaget når jeg var aktiv fotballspiller.. Men liker ikke at hofta skranter samtidig.. føler meg som en 90 åring;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå