Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 hun er 3mnd gammel og moren moser "vanlig" middagsmat til henne...dette er feil mener jeg! og når moren triller tur med barnet må hun sitte...er ikke det en belastning for ryggen hennes da? er det bare jeg som syns det er galt?
♥Prinzessin♥ Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Nei, jeg syns også det var ille. Hvem er dette da?
Gjest Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Dette synes jeg er helt greit. Alle får gjøre slik de føler er best for sitt eget barn, for det er foreldrene som kjenner barnet best.
♥Prinzessin♥ Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Generelt er jeg også enig i at foreldrene vet best. Men akkurat dette syns jeg var lite gjennomtenkt!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Så lenge maten er fri for salt, så er det vel greitt:-)
Gjest Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 Nei, det synes jeg da overhodet ikke. Regner med at hun får velge drikke sjøl, eller prakker de på henne lettølskvip bare for å ha sitt på det tørre? Snakker om å spare på skillingen og la daleren gå. Og hvis foreldrene, som jo som kjent kjenner sitt barn best, ser at hun er klar for litt større utfordinger, er det en selvfølge at hun får kjøre bil uten belte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå