Gå til innhold

Innkjøring i barnehagen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere,

Vi startet med innkjøring i barnehagen på mandag. Pappaen og jeg har byttet på dager hvor vi har vært med han. I dag for første gang, skulle jeg prøve å forlate barnehagen... ble oppringt 40 min senere fordi han hadde hylt helt siden jeg forlot han. Det skjærer meg virkelig i hjertet mitt!! Jeg kjenner at jeg er skeptisk til at dette skal fungere, men de fleste har vel vært igjennom dette, og det ender jo bra til slutt.. Bare lurer på hvor lang tid det tar.

Noen som har lyst til å dele noen erfaringer? Gutten min er ikke asosial og han er ikke sånn som må sitte på fanget eller armen min. Han leker fint alene og med andre.

Tusen takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, føler med deg.

Min datter starter neste onsdag så jeg har ingen personlig erfaring å komme med enda men jeg har en god venninne som hadde det som deg da dattern begynte i fjor.

Hun illskrek i over 1 time hver dag i nesten 3 mnd faktisk, det var mye styr og selfølgelig ganske uvanlig lenge. Men, det gikk kjemefint etterhvert og nå elsker hn barnehagen. Hun var bare 10 mnd når hun startet og sikkert litt for liten. Moren måtte være der en del de første 3 mnd og hente tidlig noe som igjen ble litt styr med jobben. Men alt ble bra til slutt=)

Jeg har en ganske bestemt og dramatisk jente, så jeg er veldig spent!

Lykke til videre, dt blir bare bedre!

Skrevet

Det går som regel kjempe bra!!!

Neste dag går sikkert mye bedre =) Som regel slutter de å skrike i det man går ut porten. Bare de ansatte er flink å distrahere med leker og andre barn.

Skrevet

Vel, jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Ble faktisk lengre i barnehagen i dag enn i går.. Ventet hele tiden på å få en tilbakemelding fra de ansatte at det var greit jeg gikk, men den kom egentlig aldri - og til slutt måtte jeg selvfølgelig bare gå. Han begynte å hyle med en gang. Stod en stund utenfor barnehagen og hørte på, men fant ut at det var best å bare gå.... De ringer meg nok snart og sier at jeg må komme tilbake igjen.

Håper virkelig ikke dette varer i mndvis.. det har jeg ikke hjerte til. Jobben betaler kun for 1 dag innkjøring - resten blir permisjon uten lønn. Kan selvfølgelig ikke måle sønnen min i penger, men dette kan bli ganske kostbart etterhvert.

I morra er det pappas tur.. så vi får inderlig håpe at det går litt bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...