Gjest Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Nå er ikke gutten så stor enda da, snart 4 uker, så vi har enda mye bæsj i bleiene (stort sett i alle bleiene lissom), så da må det alltid skiftes på om natten også... Og han drikker veldig mye melk, så bleiene er alltid "smekkfulle" av tiss etter 2-3-4 timer... Derfor bruker vi nesten 1 time på amming og bleiskift hver gang han våkner om natten. Overkommelig når han våkner en gang, men litt mer ubehagelig hvis han vil ha to eller flere matinger... Bruker dere andre også så lang tid omtrent ? Han får da pupp på ene siden, bleieskift i dimmet lys på badet (fordi det er bæsj i dem), pupp på andre siden. han sliter veldig med å rape, så det tar endel tid å prøve å få dem opp, så gir jeg opp, legger han ned, og da vil han ofte opp etter en stund og rape, og våkner litt igjen... derfor tar det vel også nesten 1 time totalt... Fler som bruker lang tid ? Går vel litt kjappere etterhvert... husker ikke helt hvor lang tid vi brukte med jentungen...
Kosel Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 varierer veldig. (han er 13dager) Han kan koooose seg så fælt med puppen og bruker laaaang tid på å spise, mens andre ganger går det unna og han er ferdig etter 5min på hver pupp. ( og da har han tømt de...) Sliter også med å få han til å rape - kan holde på i en halv evighet uten at det kommer opp noe. Jeg legger meg vanligvis ganske seint selv, så han får pupp i tolv, ett tiden. Sover da (stort sett) til 5/6 tiden ny runde med puppen (sovner gjerne raskt etter denne). Våkner og får ny bleie sånn i åtte tiden...får ligge litt på magen i sengen sammen med meg, sovner, legges i sengen sin og sover til 9/10 tiden.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Jeg brukte å så langt tid den gangen. Etterhvert ordnet det seg av seg selv og hun brukte 5 min.
saInBa Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Slik var det her også når snuppa var liten,det gikk seg til av seg selv heldigvis=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå