Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Samme person eller? Mamma til en stor og en liten har jo erfaring med å bytte nick når hun får for mye pes, husker tilbake til bimtiden!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Du får tro hva du vil,jeg har byttet nick en gang og det var når jeg begynte å snakke her,noe jeg også har gått åpent ut med.*ler og ler*
Yara Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Kjære deg! Er det virkelig ikke mulig å være enig med mamma til en stor og liten uten å bli misstenkeliggjort for å være en og samme person? Hehe! Ta å send en mail til moderatoren hvis du tror dette. Så få vi se hvem som har rett. Dessuten får det an å se på profilen om man har flere nick.
Gjest Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Herregud så barnslige dere er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Yara Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Prinsen: Mente du meg? Hvorfor i såfall? Jeg skriver meget sjelden her inne. Men denne debatten syns jeg var interessant. Er det virkelig ikke mulig å være med på en debatt i to timer uten å bli misstenkeliggjort og kalt barnslig? Hvis det ikke var meg du mente, så beklager jeg. Men jeg må bare spørre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå