Gå til innhold

Takk for i dag!

Sanasol har 2 herlige jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hyggelig som vanlig med treff. Foruten Mia's lille overtrøtte hylestunt, så hadde vi det fortreffelig :-) Hun sovna for øvrig 18:30 i dag, måtte synge "singing in the rain" for fulle mugger under grøtspisinga for å holde henne våken hehe.

Skal vi prøve å finne en dato til Girls Night Out i september?

Noen forslag? Vi har babysvømming på fredager, men ellers ikkeno' som jeg vet om.

Tenk å møtes uten mager og uten babyer, det blir første gang!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for koselig treff i dag, veldig moro å se alle de små nydelige babyene våre!

Erica var helt utslitt etter treff, og sov i 2 timer i strekk! Det har ikke skjedd før (eller siden hun var helt ny)

Veldig gjerne Girls Night Out (GNO) i september. Kan jo være greit å ta en lørdag eller med tanke på evnt ektefeller/samboere som skal komme hjem fra jobb osv?

Blir veldig koselig å møtes uten babyer og ha begge hender fri. Vet ikke om jeg kan lov å komme uten mage akkurat, for den forsvinner nok ikke innen den tid, med mitt sjokoladeinntak, dessverre.

Skrevet

Matteo ble nok litt gira av alle de fine jentene han tilbragte dagen med.. Han sprudlet og skravlet i vognen når mamma var på shopping, og hvinte av glede når vi kom hjem og han så at pappa og storesøster var der også!

Han klarte ikke å sove noe mer før etter at han fikk bade med storesøster, men da var han til gjengjeld utslitt. Fikk nesten ikke i ham maten før han sovnet kl. 19:00 - for en deilig liten gutt!

Jeg er klar for GNO i september. Vet bare at mannen min skal på fotballtur til england 1 uke 8. - 16. september. Da har jeg nok ikke barnevakt.. om ikke mamma kommer en tur da...

Jeg er åpen for forslag..

Skrevet

Tusen takk for atter et vellykket treff. Vi storkoser oss når vi er sammen med dere. Benedicte hadde vært helt hundre på jobben til pappa`n. Hun hadde visst veldig mye å fortelle..Pappa`n syns han hørte noe om Matteo også... hun er nok litt forelsket....hmmm Men han er jo en super herlig gutt da..hi hi

JEG vil gjerne være med ut på jentetur. Kan alle helger bortsett den 7-9 sept. da er pappa`n på tur ( men hvis det skulle passe for de fleste kan det tenkes at bestemoren stiller opp.....)

Skrevet

Tusen takk for superkoselig treff i dag ja! Hadde jo seriøse abstinenser etter å ha gått glipp av forrige treff ;-)

Camilla sovnet i bilen på vei hjem, var hjemme en halvtime før det bar videre på grilling hos farmor og farfar. Var der helt til klokka åtte, så Camilla var ikke i seng før halv ni. Sovna som en stein :-) Totalt utslitt hehe

Jeg tror jeg kan alle lørdagene i september, ikkeno på tapeten enda (som jeg vet om iallefall hehe)

Fredager har jeg som sanasol, babysvømming! Noe jeg forøvrig gleeeeeeeeeeeder meg til :-)

Magen må nok bli med her også, selv om den er tom betyr det ikke at den ikke er der fremdeles hehe

Skrevet

Hei,

Jeg foreslår lørdag 22 sep jeg... Skal vi gå for det?

Skrevet

Skulle til å foreslå det samme :-)

Da får vi bare vente og se om mange har innvendinger mot den datoen.

PS jeg kommer med den "å jaaaaaada jeg har vært gravid"-magen min jeg også, men jeg mente at det bor ingen inni den nå som kan ta skade av en drink eller to ;-)

Skrevet

jeg er med på den datoen jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...