Gå til innhold

Hekta på pesto...


Anbefalte innlegg

Skrevet

.. noen som har noen oppskrifter med det i ???

har brukt det til pasta fram til nå da.. sammen m kyllingfilet !! :)

 

Nam nam..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøttboller :

 

putt løk, hvitløk, soltørkede tomater og pinjekjerner i mixeren. Bland dette sammen med karbondedeig, et egg og litt mel. krydre etter smak og behag. lag boller og stek dem litt så de får skorpe. Så legger du dem i fat i ovnen med en soltørket tomat og en skive fersk mozarella ost oppå hver. Stekes i ca 20 min i ovnen. Tas ut og spises med pesto ved siden av og evt pasta og salat. De er veldig mektige, men oi så gode! Og man MÅ ha pestoen ved siden av :)

Skrevet

En boks rømme eller kesam

Et glass pesto

 

rør sammen og ha over nykokt pasta. Skjær opp cherrytomater og ha det til sammen med chorizo stekt i skiver/halve skiver, ristede pinjekjerner og ruccola salat. I stedet for chorizopølse kan du også bruke biff. Da steker du den kort på panne slik at den er medium, må være litt rosa i midten, så lar du den hvile litt på trefjøl før du skjærer den i strimler. Dritgodt!

Skrevet

Avokado

pesto

cherrytomater

purre som er stekt på panne

 

Bland og ha på foccacia med litt flaksalt og pepper. Hmmmm!

Skrevet

Ikke det verste å være hekta på!

 

Dette har du sikkert prøvd allerede, men skitt au:

 

Laksefileter smurt med pesto steikt i ovnen. Nam.

 

Potetbåter smurt med pesto steikt i ovnen. Kok gjerne potetene på forhånd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...