Gå til innhold

Kanskje et rart spm. men....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor ca. 1 time i fra fødeavdelingen og har en samboer som pendler.Har begynt å tenke på hva som skjer hvis vannet går og veer kommer når han er borte. Jeg har svigers i nærheten og de kommer til å se etter andremann, men må innrømme at jeg ikke har lyst til at noen av de skal kjøre meg til føden. Kjenner at jeg har litt angst for dette. (sikkert rart, men sånn er det).. Er alternativet sykebil da tro? Noen som vet...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor også ca en times kjøring fra fødeavdelingen. Samboeren min jobber heldigvis 400m fra huset vårt, så han kan komme hjem på kort varsel. Men vil ikke ta sjangsen på at han kjører meg, for så å måtte stoppe på veien for å ta i mot ungen. Så her er alternativet sykebil. JM bor ca. halvtimes kjøring unna, så hun kan også komme ganske fort hjem til meg visst det skulle skje fort.

Visst jeg var deg ville jeg ringt etter sykebil, fordi da har du opplært personell som kan hjelpe med både utstyr og støtte visst ungen absolutt vil ut før du kommer fram til fødeavdelingen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...