Gå til innhold

kynnere.......har dere mange om dagen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes jeg har så mange kynnere jeg. Er 24 fullgåtte uker i dag. De kommer når som helst, om jeg ligger eller går eller jobber. Har sikkert tjue om dagen (mer eller mindre).

Hva med dere? Og strammer hele magen seg på dere? Min strammer seg allermest på høyre siden, for han ligger med hovedtyngden av kroppen der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har detv akkurat likedan. Har vært plaget med masse kynnere siden ca. uke 20. Enkelte dager kan det gå i et og jeg får vansker med å bevege meg normalt pga det.

Var innom Riksen og fikk sjekka livmorhalsen og alt var helt fint.

Legen sa at enkelte har mere kynnere og er mere plaget enn andre og det er ikke annet å gjøre enn å ta det med ro.

Om du jobber, så kanskje det er en ide å sykemelde deg?

Jeg for min del skjønner nesten ikke hvordan jeg skal kunne ta det mer med ro enn jeg gjør uten å forsømme hus og familie....

Jeg går hjemme for tiden.

Nå har sambo beordret meg til sengehvile pga jeg er så plaget og itilegg får masse andre smerter nede i underlivet. Han er ganske bekymret for meg, stakar søte han :-)

Vel, orker ikke ligge i senga hele dagen, men skal iallefall overse rot og skitt samt vente med mathandling til han kommer hjem, så får han ta i litt ekstra de siste mnd.

Da får jeg tid til å lese bøker, noe som sjelden gjøres nå for tiden. så nå skal jeg "sluke" bøkene til Jo Nesbø og prøve å slappe av fremover :-)

Skrevet

Ymse.. men noen ganger oppmot 10 i timen.. 6 i timer er ikke helt uvanlig, men har noen ganger "bare" 2 til 3 i timen

Hos meg strammer det meste av magen seg - men det er også litt ymse

var sykemeldt pga det - men det roet seg ikke uansett så jeg valgte å gå tilbake på jobb..

Skrevet

Me 2, noen dager er det mange i timen ja og de strammer seg mest nederst til høyre hos meg, drar seg nedover og gir ømhet i underlivet.

Begynte i uke 17 og jeg er nå 26 uker, har ikke vært snakk om sykemelding da legen sier dette er helt normalt og ufarlig!

Skrevet

godt å høre det er flere iallefall. Legen har ikke sagt så mye om å ta det med ro til meg. Men klart - ingen som takker en for å slite seg ut på jobb heller!! Har to svære muskelknuter nederst i livmoren som også kan gjøre at kynnerne kommer hyppig til tider. Så jeg skal følge med litt (kan i værste tilfelle bli tidlig fødsel har jeg blitt fortalt...). Men da vet jeg ihvertfall at det ikke er unormalt med såpass mange. Det har også helt klart blitt flere av de etter at jeg begynte på jobb etter sommern igjen...

Skrevet

hele tiden nesten har jeg kynnere... de er vonde og kommer spesielt når jeg går ... så jeg har vært sykemeldt en god stund nå og går ikke tilbake i jobb. Er veldig kjedelig å være hjemme men kynnene er så vonde at jeg nesten ikke kan gå en tur på senteret en gang i butikker eller noe.. så det blir veldig ensformige dager nå som det er regn og man ikke kan sitte i parken heller.. men men.. er bare 8 uker igjen :D det er min trøst :D

Skrevet

Jeg har null niks og ingenting (kjenner de iallfall ikke) og er i uke 36... Merkelig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...