Gjest Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Det er det jeg kanskje må denne gangen hvis jeg ikke føder etterden 18 da.. Sist gang fødte jeg 16 dager før termin. Mannen min jobber i nordsjøen og kommer hjem den 18, jeg får helt hetta av tanken på å føde alene men jeg har ingen som kan være med i nærheten for den personen må passe Mimmi for meg hvis fødselen starter før. Lurer veldig på hvordan det er å være alene uten Morten hvis jeg føder før termin..sist var han der hele tiden. Snakket med han for noen dager siden og han ber meg knipe igjen... :-) Lett det!
Gjest Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Jeg er litt redd for å føde... Gikk fint sist men jeg var veldig avhengig av M. Var du redd da du fødte alene?
Gjest Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Jeg har 4 venninner med nyfødte barn nå, ei som ikke har barn som skal passe Mimmi. Har jo andre bekjente men det hadde vært så rart og hatt med de på en fødsel liksom. Det som er positivt er at jeg er med i Gaia opplegget på sykehuse (for de med fødselsangst) så jordmor kommer til å være mye tilstede. Men mannen hadde vært best!
Gjest Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Mortens foreldre vil ikke passe barnebarn, de har så fine jobber ser du ;-), De vil iallefall ikke komme å hjelpe, vi har spurt.¨ Min mor er syk og bor en time unna. Morten har en tante som er vill etter å passe Mimmi men sist hun passet henne tok hun hull i ørene på henne, så hun er også ganske uaktuell!
Gjest Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Takk :-) Ut kommer babyen uansett så det må vel bare gå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå