Gjest Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Er du her?!? Noen som har hørt eller sett noe til henne?? :) er så spent på hvordan det gikk på sykehuset i dag.
...Misa Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Hei du - så koselig å bli "ropt på" da Vi var på sykehuset i dag ja, og fikk CTG og UL igjen. CTG-en viste at alt står veldig bra til med nurket i magen, samt at jeg har noen veldig korte men regelmessige sammentrekninger (jeg kjente det så og si ikke selv!).. kanskje en sped begynnelse? I går fikk jeg beskjed om at jeg hadde mindre fostervann, men i dag var dette vistnok helt fint igjen heldigvis. Hadde litt høyt blodtrykk, men det roet seg ned etterhvert, og siden de var så fornøyd med alt så ville de ikke sette meg igang siden jeg jo foreløpig kun er 9 dager over (i går var jeg heller ikke på langt nær moden.. grrr). Skal tilbake igjen på mandag hvis det ikke har skjedd noe innen den tid, og da vil jeg vel tro at de gjør noe mer.. hadde fått beskjed om å ta med meg bagen i dag, så ble litt skuffet over at det ikke skjedde noe mer - men samtidig så ønsker jeg aller mest at ting skal komme igang av seg selv, så vi krysser fingrene for det nå. Har nettopp gått tur i over 1 time, på oppfordring fra legen, og jeg kjenner jo at ting "strammes" men det blir ikke noe mer ut av det foreløpig.. så tålmodighet er en fin egenskap å ha om dagen, ja Hvordan går det med dere da? Er vel bare kos og fryd og gammen om dagen kan jeg tenke meg :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå