Gå til innhold

Ny jeg:o) noen født i 86 her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver på 2. måneden å bli gravid:o) håper det klaffer!!! noen andre på min alder som prøver her? hadde vært kosleig med noen "venner" inne her.. Er helt ny å blitt ensom;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen!

Jeg er en 2 år yngre modell da, men tenkte jeg kunne skrive til deg=)

Selv har jeg en samboer på 28 år, og begynner nå på mitt siste pillebrett, så fra september er det full gass her i huset=)

Skrevet

heii..jeg også er født i 86 ..er prøver ..har en sønn på snart 3år =)berre å sende en privat melding om du vil

Skrevet

Hei jeg er født i 83, hadde hvert koslig med noen venner ja, ensom her og hehe, har en gutt fra før på 13, og prøver for første gang igjen nå bare og send privat meld hvis du føler for det

klem

Skrevet

Har du en gutt på 13 år? Det er vel ikke mulig...?

Skrevet

Privat melding hadde vært koselig;)

Skrevet

prøvd lenge da? får ikke til å sende en privat melding til deg jeg.. noe galt med siden din tror jeg...

Skrevet

hun mener sikkert 13 mnd hehe

Skrevet

Hehe, nå forstod jeg;) Beklager min forvirra hjerne;)

Skrevet

sjekk innboksen deres;o)

Skrevet

glemte mnd 13 mnd er han lo litt for meg selv her nå, det hadde tatt seg ut hehe

Skrevet

Har sendt deg privat mld snøhvit

Skrevet

Hei!

Jeg er også 86-modell! Så gøy at vi er flere unge her. Dette er vår tredje prøvemåned.. Jeg håper også det klaffer snart! Selv om fornuften sier at det er best om det går noen måneder til, slik at det passer bedre i forhold til skolegang. :) Hva driver du med da?

Skrevet

Hei:)

Jeg er også 86-modell. Koselig at vi er fler på samme alder her inne. Bare å sende en pm hvis du vil;)

Skrevet

Å født i 86, akkuratt begynt å prøve:) burde ha ventet litt da jeg er ferdig på skole til våren, men klarte ikke vente mere:)

Skrevet

Jeg er født i 86,og prøver på våres første:) Ble gravid i min andre prøveperiode,men mistet:( visste heldigvis ikke at jeg var gravid da...så da blir ikke savnet så stort:)

Skrevet

er 87 modell jeg:)

bare til å sende PM hvis du vil:)

alltid kos å bli kjent med nye folk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...