Gjest Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 har endelig tøffa meg og lagt inn bud, nå vet jeg ikke om jeg angrer... Noe som har opplevd noe??
Gjest -<<- Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Benytter ebay til stadighet. Opplevd at det kan være billigere enn mange andre steder, at man får tak i ting som ikke er å oppdrive i Norge og at de fleste er velvillige når det gjelder å feilmerke forsendelsesverdien. Paypal har jeg generelt gode erfaringer med.
Gjest Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Hun jeg har snakket med, skulle merke med "gift".. bruker man automatisk pay-pal på alt? Glemt å sjekke det i tåka, jeg... Syykt mye billigere, iallefall...
Gjest -<<- Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 De fleste bruker paypal. En del aksepterer bare rare betalingsmåter som sjekk i posten og slikt, men det er stort sett amerikanere som bare er villige til å shippe til USA i alle fall. Gift-merkinger eller underprisede ting går stort sett greit gjennom tollen. Innimellom tar de en stikkprøve og man må betale moms, men det lønner seg vanligvis i alle fall, selvsagt avhengig av varetype.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå